De laatste loodjes - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Koen en Yvette - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Koen en Yvette - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Blijf op de hoogte en volg Koen en Yvette

07 September 2012 | Nederland, Venlo

Het is bijna zover. Gisteren heb ik mijn laatste dag bij de Rabobank gehad en vandaag heeft Koen zijn laatste dag bij Van Gansewinkel. Het is een vreemd idee dat we over een aantal dagen (3 om precies te zijn) aan de andere kant van de wereld zitten.
Vandaag de laatste dingen afronden, afscheid nemen van vrienden en familie, huis schoonmaken, tas inpakken, tickets printen en we zijn klaar om te gaan..

9 september vliegen we om 11:50 uur vanuit Düsseldorf naar Bangkok, waarbij we een korte tussenstop hebben in Abu Dhabi. Als alles volgens plan verloopt landen we om 7:50 uur (lokale tijd) in Bangkok.

We hebben een globale route uitgestippeld. Startend in Bangkok, zakken we af per trein naar het Zuid-oosten van Thailand, waar we een aantal eilanden zullen bezoeken. Vervolgens gaan we weer terug naar het noorden, waar we vanuit Bangkok naar Yangon (Myanmar) zullen vliegen. Hier blijven we een maand. Vervolgens gaan we naar Hanoi (Vietnam), waar we afzakken naar Ho Chi Minh-stad en doorreizen naar Cambodja, waar we de tempels van Angkor wat zullen bezoeken. Vervolgens trekken we Laos in waar we o.a. de Gibbon Experience zullen beleven. Daarna gaan we terug naar Bangkok, waar we nog een week kunnen relaxen en daarna terugvliegen. 13 december landen we dan weer rond 14:00 uur op Düsseldorf.

Het wordt een spannende en mooie reis en we hopen dat jullie ons blijven volgen via dit blog.

Liefs Koen en Yvette

• 07 September 2012 - 11:39

Britt:

SPANNEND!!!! Heel veel plezier samen en geniet van al het moois dat jullie onderweg tegenkomen!

• 07 September 2012 - 12:46

Esther:

Heey Koen en Yvette

Zo super gaaf! Heel veel plezier en ik ga jullie missen en volgen uiteraard. Maar gelukkig zie ik jullie morgen nog f!

Dikke kus Es

• 07 September 2012 - 16:11

Patrice:

Wow... nu gaat het echt beginnen!! Super spannend! Ik ga jullie zeker volgen via dit blog. Ben hartstikke benieuwd naar jullie reisverhalen. Ik wens jullie samen een geweldige reis en heel erg veel plezier. Geniet ervan en tot over 3 maanden!!

• 07 September 2012 - 20:15

Alice:

Hoi Meid en koen

nu is het bijna menens heel veel plezier en geniet er van kijk goed uit.
    ik vind het bijna even spannend als jullie maar ja dat heb je met moeders:)
    ik zal jullie missen
    maar 3 mnd zijn ook zo weer voorbij

dikke knuffel Mam

• 07 September 2012 - 20:45

Cyril:

Heel veel plezier in Azie!:)

• 07 September 2012 - 21:32

Talya:

He Yvette en Koen!

Wat suuuper vet zeg!! Ik ga zeker jullie blog volgen!
    Goede reis en geniet ervan!!

Liefss

• 08 September 2012 - 22:44

Mieke Nabben:

Geniet, en gezond weer terug.

• 09 September 2012 - 16:34

Yvon:

hoi alle twee.
    geniet ervan en maak er een geweldige tijd van.
    dikke kus yvon

• 10 September 2012 - 19:39

Ton & Sybilla:

Hoi reis-vogels. Fijn om te weten dat jullie weer met alle twee de voeten weer op de aarde van Thailand staan. Het was wel even slikken toen jullie weg vlogen met Air Berlin. Ik (Ton) kan uit het zicht van jullie de tranen niet echt bedwingen. Gelukkig was er een biertje, wijntje en een tapa om troost te vinden. Vol nieuwsgierigheid zullen we regelmatig op de site kijken. Geniet geniet geniet. En wij laten als het kan van ons horen. Dikke dikke kus en knoevel van ons Sybilla en Ton.

• 11 September 2012 - 11:36

Davey Jennings:

Hey koen en Yvette,

Ik wens jullie een mooie reis toe
    maar dat zou zeker wel lukken.
    Een mooi eiland in Thailand is koh samui,
    Ben ik ook geweest echt een aanrader ..
    Veel plezier, en na het nieuwe jaar moeten we eens meeten,
    Kunnen jullie eens dan al inmiddels al onze grote man zien;-).

Groetjes Davey

• 11 September 2012 - 11:42

Kim:

hoi hoi,
    nu zitten jullie in het mooie thailand! geniet met volle teugen voorat je het weet zit je in de gekke drukte die kerst heet!! veel plezier!
    dikke kus jasper kim en jesse